Dear Eki, minua väsyttää.

Mä pidin koko alkuviikon taukoa treeneistä, koska oon ollut aivan tajuttoman poikki. Rakas lapsemme kehittää vissiin hampaita (kaksi tällä hetkellä) ja tämän johdosta on ollut äitin yöunet vähän rajalliset. Toissayönä heräsin 02.30, 04, 05 ja vielä 7.30. Mä en itse pysty sitäpaitsi nukkumaan missään ”perhepedissä” eli en todellakaan saa unta kun poika on meidän vieressä. Tuloksena on se, että aamuisin olen herätellyt tätä zombienaamaa litralla kahvia eikä sekään ole auttanut. Toissayönä mm. istuin sohvalla puoli neljä ja söin jätskiä. Auts, sanoinko ton ääneen :D?
Pakko vaan ajatella, että tämä on lyhyt vaihe ja mä laitan omat treenini hetkeksi sivuun. Enkä voi valittaa, en ole tätä ennen joutunut tuon lapsosen takia edes valvomaan.
Meidän piti lähteä jo torstaina Sipooseen landelle hurrin kaverin mökille, mutta heillä oli alkanut jyllätä herra oksunen. Ja sitähän me EMME halua! Tänään piti olla uusi yritys, mutta yrjötauti oli vaatinut viime yönä lisää uhreja. 
Käytiin tostaina hurrin kanssa treffeillä Tokyo 55:ssa,kun on ollu pitkään puhetta että tekisi sushia mieli! Niin siinä taas 15 palaa katosi jonnekkin tyhjyyteen :D. 
lähdössäsushi

Eilen oli kuitenkin aika katkaista saliton putki! Kas kummaa, ihana Verakin sattui salille, ja oli tietenkin kiree kun viulunkieli, koska kilpailee parin viikon päästä. Siinä sitten kuolasin hänen kauniita käsivarsiaan samalla, kun yritin saada näihin omiin perslihaksiin jotain eloa. Tauko ei vissiin tehnyt ollenkaan huonoa, koska kiinnostus ja jaksaminen oli taas aivan eri luokkaa kuin alkuviikosta. Kuntokin, mikäli tätä  voi miksikään kunnoksi edes sanoa, menee ihan kivasti eteenpäin. Salilla tein ekana liikkeenä kyykyn smithissä, josta on muuten taas videota! Halusin ottaa vertailun vuoksi myös smith-kyykystä videota ja antaa sen koko maailman arvosteltavaksi :). Laitan sen huomenna blogiin jos suinkaan vaan ehdin! Muina liikkeinä tein takapotkun taljassa, maastavedon käsipainoilla sekä takareisille supersarjan (koukistus maaten & istuen). Lopuksi vielä vatsarutistuksia ja -pitoja.

kuva

Ostin muuten Joensuusta uudet salikengät, lähinnä siis yläkropan treeneihin, koska nämä ei ole mitenkään kovinkaan tukevat. Muuten ovat kyllä tosi hyvät jalassa ja maksoivan vaivaiset 30€. Olen koittanut päättää millaiset salikengät ostaisin seuraavaksi nimenomaan jalkatreeniä ajatellen. Olisiko kellään antaa hyviä ehdotuksia?
Mähän käytin pitkään noita ”painikenkiä” mutta ne alkaa olemaan tiensä päässä. En tiedä olisko jalkatreenissä tollaiset samanlaiset kengät hyvät, vai onko sillä oikeasti edes väliä noissa mun jalkatreeneissä,  onko jalassa jotkut erikoiset popot vai ihan perus lenkkarit. Olin lukevinani jostain blogista (jota en nyt muista), että ainakaan nuo pitkävartiset painikengät ei loppupeleissä olekkaan niin hyvät salilla mitä on hehkutettu… 
kengät

Mulla on ollut muuten jo jonkun aikaa mielessä testata noita Fastin uusia pudding-makuja! Mulla on itseasiassa jo kotona olemassa noita puddingeja suklaan ja karamellin makuisena. Pankkineiti ystävällisesti lahjoitti ne mulle voitettuaan pussukat jostain Fastin arvonnasta. Maku vaan ei vaan ollut kuulemma yhtään mieleen. No, tämä tyttöhän syö tunnetusti lähes mitä vaan ja mun mielestä varsinkaan se karamelli ei ollut mitenkään hassumman makuista! 
Valkosuklaa-mansikka osoittautui ainakin ihan mukiinmenevän makuiseksi! Pankkineiti tosin nyrpisteli nenäänsä, mutta sanoi lopulta, että voisi jopa kuvitella syövänsä puddingia toistekin. Hurri sen sijaan oli meistä se, joka tosiaan innostui puddingista ja vaati itselleen välittömästi omaa annosta! Laiskana miehenä hän tosin aamulla veteli mustikka-vaniljan naamaan ilman mitään odotteluita :). Itsehän hifistelin sekoittamalla ton puddingin sauvasekoittimella ja suosittelen tekemään sen – muuten siitä tulee liian kökköistä eikä tunnu hyvältä suussa… Tää sauvasekoitushomma sitten taasen on miehille aivan liian monimutkaista ja aikaavievää ja arvatenkin hurri sekoitti oman ”pudding-juomansa” tavalliseen tapaansa haarukalla….
Käyttäisin itse tuota puddingia nimenomaan välipalana. Toki sen voi pistellä poskeen myös treenin jälkeen, mutta sitten kannattaa huolehtia myös hiilarin saannista, koska sitä puddingissa ei ole juuri nimeksikään. Proteiinia yhdessä annoksessa (mansikka-valkosuklaa 30g jauhetta) on 23g eli suunnilleen saman verran kuin rahkapurkillisessa! Makeutusaineena on sukraloosi, kuinkas muutenkaan.
puddingkollaasi

fityoutoo

7 vastausta artikkeliin “Dear Eki, minua väsyttää.”

    • Ei ollu kyllä ainakaan hinnalla pilattu ja ihanat jalassa! Näyttää tosin vähän joltain vesijuoksukengiltä :D…

    • Juu en ollut varma mitä olin ostamassa mutta ostin kun oli niin mageet =D Mulle tuli mieleen kanssa jotkut vesikengät =D

    • Tosiaan tuli myös mieleen joku vesiurheilu =D Oli silti pakko ostaa vaikka käyttötarkoitus olisi mikä 😉

    • Tein lähi K-Kaupassa heräteostoksen hedelmäosastolla: Genuss Plus merkkinen hedelmäsekoitus (omena-mansikka tämä soosi) jossa on 72% omenasosetta, 23% mansikkasosetta ja 4,5% rypälesokeria. Maistui siltä mitä luvattiinkin! Siellä oli myös muita soseita.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta