Ilmaisen karkin bileet ja treenivideoo…

Onks teille koskaan käynyt niin, että olette kylässä ja harmiksenne olohuoneen pöydälle on nostettu kulhollinen karkkia. Olette kenties juuri syöneet jälkiruoan, mutta päätätte silti ottaa (kohteliaisuudesta, tietysti) vielä muutaman palan suklaata pöydältä. Makeanhimo on mennyt ohi jo ajat sitten, mutta kai nyt aina kerta kielonpäälle… Ja jos vielä pari palaa ottais vaikka nyt ei tee kyllä enää yhtään mieli makeaa! 
Kymmenen minuutin päästä käsi eksyy taas kulholle, vaikka aivot ovat koittaneet viestittää jo pitkän aikaa, ettei makeasta saa enää minkään tason tyydytystä!

No näin mulle kävi perjantaina. Olin anoppilassa ja varsinkin appiukko on pahemman luokan herkkuhiiri. Jälkiruoan jälkeen (kevyesti vaniljajätskiä ja kinuskikastiketta) tarjolle tuotiin vielä paketillinen after eightejä ja fasun sinistä. Oh no… Nää on mulle siis sietämättömiä tilanteita! Varsinkin suklaa!
Kuuden suklaapalan ja kahden after eightin jälkeen sain tarpeekseni ja siihen päälle sain vielä todella epämiellyttävän ja ällöttävän olon.
Moni pystyy kevyesti tuhoamaan suklaalevyn poikineen ja päälle vielä sipsit ja muut, mutta mulla tulee paljon nopeammin se sietämätön makeaähky.
Tästä taas opimme, että makea on parasta nautittuna oikein hillittömässä makeanhimossa, eikä silloin kun sitä on muuten vain tarjolla…
Eilen piti ottaa sitten vahinko takaisin tekemällä oikein hapottava treeni! Päästiin kerrankin hurrin kanssa samaan aikaan salille, kun meillä oli lapsenvahti. Harvinaista herkkua! Ajattelinkin ilahduttaa teitä pitkästä aikaa treenivideolla, kun sain kerrankin jonkun kameran varteen. Videolla tulee ilmi oikeastaan kaikki muu tarpeellinen, paitsi liikkeiden nimet jotka ovat:

1. Kulmasoutu
2. Pystysoutu
3. Pystypunnerrus edestä
4. Hyvää huomenta
5. Askelkyykky (molemmille jaloille)
6. Kyykky-pystypunnerrus-yhdistelmä
7. Suorinjaloin maastaveto

Pahoittelen karsean näköistä askelkyykkyäni :D… Mulla oli etureidet aivan jumissa vielä edellisestä jalkatreenistä, joten jalat huusi hoosiannaa jo ekalla kierroksella! Painoa tossa taitaa olla 18kg, ellen ihan väärin katsonut. Voi toki olla että katsoin :).
Ei muuta kuin kokeilemaan! Laittakaas myös ihmeessä tuloksia, eli millä painoilla saitte koko setin ähellettyä, niin saadaa vähän pientä kisaa vaikka pystyyn ;)! Itse vedän saman treenin ensi viikolla ja sitten on taas pakko laittaa vähän paremmaksi painojen suhteen!


fityoutoo

9 vastausta artikkeliin “Ilmaisen karkin bileet ja treenivideoo…”

  1. Kiitos treenivinkistä! Illan surffailu tuotti juuri kaivattua, eli lisää treenimotivaatiota! Tuotahan on pakko päästä kokeilemaan itsekin. Sen verran noviisina ollaan liikenteessä, että josko aloittaisi läväyttämällä vitoset molempiin päihin. Tosin saattaa olla, että siinäkin hiipuu tahti aika äkkiä. 🙂 Linkitin tämän myös omaan blogiini.

    • Toi on myös yllättävän raskas olkapäille, mutta riippuu tietenkin ihan siitä mitkä on omat vahvat lihasryhmät ja mitkä lihakset sattuu oleen muutenkin jumissa :D.. Kerro sitten miten kävi!

    • No nyt se on testattu! Ja tykkäsin. Tarkemmat fiilikset kirjoittelin auki omaan blogiinhttp://matkallapienempaan.blogspot.fi/Käy kurkkaamassa ja jos ehdit. 🙂 Mukavaa alkanutta viikkoa!

  2. Heippa! Kiitos treenivideosta, näyttää ihanan kamalalta. Aion mennä huomenna tekemään tuon setin, ehkä vähän pienemmillä painoilla aluksi. Kaikki treenivinkit ja -videot on tervetulleita! Oot niin tsemppaava aina!Ja tunnistan todellakin myös tuon makean mättämisen, että otanpa nyt kun tarjotaan. Siksi kotona ei olekaan herkkuja kuin karkkipäivänä 🙂

  3. Ihan huippuvideo Katri!! Huomenaamulla aion vetää tän. Mulla ei ole olkapäissä ollenkaan ytyä, joten varmaan joudun tyyliin pelkällä tangolla tai sitten sillä vapaiden puolella olevalla pienemmällä levytangolla 12,5kg vetämään – enkä varmaan selviä hengissä silläkään. Mutta alussahan tässä vasta ollaan.. Ja toi karkkikulho. Ja just suklaa…….. Tiiäks, meil on duunissa joka viikko karkkia ja keksejä tyrkyllä, joita pystyn kyllä aika hyvin vastustamaan. Mut annas olla, kun niitä on tyrkyllä just jossain kaverilla, ja vaikka tosiaan olis maha täynnä ruokaa ja sitä jälkkäriäkin, ni kyllä sitä mässyä ja sulkaata silti vaan menis. HIRVEETÄ.Nimimerkillä ”No mulle ei todellakaan riitä se 6 palaa”

  4. Moi! Löytyykö tää video viellä jostain? Sivuilla ei näy linkkiä, tai sitten en vaan osaa 🙂
    Kiitos !! Tahtoo päästä treenaamaan

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta