Kevättä rinnoissa!

Halibatsuibat beibet!
Viime viikko meni palautuessa kisoista ja elämään mahtui myös pitkästä aikaa juhlintaa synttäreiden ja polttareiden muodossa. Sen verran tuli hiilihydraattia tankattua, että tästäpä voisi lähteä vaikka maratonille suoraan kotiovelta! Polttareissa kävi kuitenkin niin ikävästi, ettei fysiikka kestänyt oikein illan Italialaista menytä, joka laittoi sitten vatsan aivan sekaisin! Olin nimittäin kipeä…vielä eilenkin, vaikka yritin syödä tarjoiluja kohtuudella! Enkä edes päässyt jälkiruokaan asti… 🙁 No, mitä tästä opimme? No sen, että kroppani on osittain vielä dieettimoodissa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja olisihan se pitänyt tajuta, ettei hiilarifiesta ollut ihan fiksu veto.

Vaikkakin kisojen aikaista ulkomuotoa onkin hieman ikävä, niin olen nauttinut kovasti energisestä olosta. On kohtuullisen vapauttavaa, kun kahviloissa ei tarvitse kysellä mitäkähän maitoa heillä mahtaa olla tarjolla ja kotona voi ihan riipasta oivariinit leivän päälle! Mutta edelleen on ne cheerios-murot kaapissa – koskemattomana! Sen paketin avaamisen kynnys nousee koko ajan ja epäilen, että se kummittelee tuolla kaapissa vielä ensi jouluna! Sama kohtalo on myös lion-patukoilla… No, älkää huolestuko, kyllä on käsi käynyt herkkukaapilla siltikin! Pientä suunitelmaa on tosin päässä tulevan varalle, ehkä niistä kerron myöhemmin…. Katsotaan katsotaan….
Kisoista muistona on vielä hyvin epätasainen rusketus. Olen kerännyt runsaasti julkisilla paikoilla ihmetteleviä katseita, eikä ihme, näytänhän lähinnä spitaaliselta Geri Halliweliltä :D… Pro tan istuu aika tiukkaan, mutta onneksi tänään keksin raaputella sitä kuivalla froteepyyhkeellä! 

Tänään aloitin muuten uuden saliohjelmani testaamisen! Treenaan vähän mahkujen mukaan 4-5krt viikossa punttia ja joka toinen viikko korvaan yhden saliharjoituksen ylämäkitreenillä. Call me crazy, mutta olen suuri ylämäkitreenien ystävä ja olen päättänyt vakaasti kutsua myös rakkaat ystäväni Katrin ”peppupäiville”! Toisin kuin nimi antaa ehkä ymmärtää, niin kyseessä ei ole mitkään alapääpainoitteiset pervobileet, vaan ihan kunnon pakararääkkiä urheilun muodossa… Ja niistä bileistä jää sitten takuulla oikein tuntuva muisto! Kunhan vielä onnistun löytämään Helsingistä jonkun paikan, joka edes puoliksi vetelee vertoja Tampereen pyynikin legendaarisille portaille! Vinkkejä siis vastaanotetaan… Riittää kun on ylämäki. Siis piiiiiiiiiiitkä ylämäki. Jos et vielä tiennyt, niin ylämäkitreeni on pakaraosastolle ihan ehdoton! Käväseppäs siis peilin edessä, vedä housut nilkkoihin ja tee pieni analyysi omasta takalistostasi. Miltä näyttää? 
Itse olen tehnyt tiukkaa analyysiä kisakuvien perusteella ja sen lisäksi, että bikinien alaosa istui vähän huonosti, oli myös pakaraosasto vielä vaiheessa ja pahasti! Muotoa täytyis saada sekä pakaraan, että takareiteen. Uusi saliohjelma onkin varsinainen täsmäisku noille alueille ja toivon että jo muutaman kk päästä alkaa näkyä selvää muutosta. Pakara varsinkin tarvitsee paljon erilaista treeniä eri kulmista. Ja sitä on luvassa!
Nyt keskitytään selkeästi vähemmän yläkroppaan, mutta toki teen sitä ylläpitävänä. Ja onhan se penkki ja hauis kuitenkin edelleen se jokaisen tosibodarin rakkain treeni. <3

Kevättä on muuten rinnoissa nyt vissiin vähän kaikilla. Tänään salilla sai taas todistaa muutaman nuoren parin hempeilyä. Ihan kiva muuten, mutta get a room! Sillä alataljalla voi olla ehkä muutakin käyttöä, kun toimia jonain hiton pusualustana… Terveisin yks katkera vanha ämmä :D!

Salilla oli tosiaan joku nuorisoryntäys tänään ja herkkien hetkien lisäksi sain todistaa mm. yhdet vesimelonikorvikset (luit aivan oikein) sekä runsaasti huonoja tekniikoita! Korson tosibodarikin oli vähän alavireinen ja it-könsikäs keskittyi taas aivan liikaa leukojen lonksutteluun, joten kyllä se taas taisi olla meikätyttö joka ansaitsi sen päivän bodari palkinnon! Huomenna on pomminvarma persjumi päällä ja sehän kertoo vaan siitä, että salilla on tehty muutakin kun jaettu hellyyttää tai puhuttu autonrenkaista!
Eli ei muuta kun polkaskaahan koneet käyntiin, niin ehtii jo etukäteen sulatella pois ne munkkirasvat!! Se on nimittäin enää viikko ja vappu käsillä, niin että pääsee kaivarin nurtsille hankkimaan virtsatietulehduksen

fityoutoo

4 vastausta artikkeliin “Kevättä rinnoissa!”

  1. Oo, Lion-patukoita, täällä kuola valuu… Mun kaikkien aikojen suosikki, jos jää syömättä niin pakettiin ja postissa Tampereelle…

    • Saako niistä jostain Suomesta? Mä raahaan niitä aina reissuista… Meidän lähikaupassa ei ainakaan ole. Kun sellaisen taas saan niin koitan sitä pakastinta 🙂

  2. Ois huippua jos voisit vähän valottaa sun peppu-treeniä, itellä on myös kovasti tavoitteena muokata perberi piukaksi ja pyöreäksi, joten uusia vinkkejä ois kiva saada :)! Perus sj mavet, askelkyykkykävelyt ja syväkyykyt yms. on jo käytössä, mutta mitäs lisä niksejä vielä :D? Toi treenaus eri kulmista kuulostaa varsinkin mielenkiintoselta ja tehokkaalta. Tell me :)!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta