Lisää liikuntaa vai vähemmän ruokaa?

Hei ihmiset.

Täällä aletaan krapulasta pikkuhiljaa selvitä. Aamu meni pönttöä halatessa ja päivällä sain vääntäydyttyä sohvalle pitsalaatikon kanssa. Tais siinä mennä litra jäätelöäkin. Sitten olin niin jumalattoman ähkyssä, että nukuin koko loppupäivän. Ja sitten mä heräsin.

Tämä kaikkihan tapahtui siis mun omassa vaaleanpunaisessa mielikuvitusmaassani. Oikeasti sauvakävelin aamulla salille klo.8.30, sotkin crossarilla aerobisen ja sauvakävelin kotiin, kuin mikäkin lähiön tuulipukumummeli konsanaan. Mutta kovempaa!! Päivällä olin myllypuron foreverillä Tiina Kasvin pitämissä poseerausharjoituksissa ja nyt oon ihan Victoria Beckham noilla korkkareilla! Siis Victoria Beckham ehkä juuri synnyttäneenä ähkyssä! 😀 Se nainenhan mahtuu harjanvarren taakse piiloon.
Harjoituksissa tuli todella hyvää vinkkiä ja kävimme läpi etenkin T-kävelyä, joka näyttää helpolta mutta on käytännössä haastavaa.Ylipäätäänkin ”maallikosta” voi tuntua, että mitäs tota nyt harjottelemaan, vetää popot jalkaan ja menoks. Mutta voi kun se olisikin niin helppoa!
Ensinnäkin, kuinka näyttää itsestään juuri ne parhaat puolet, that’s the point! Jos kyljissä on ylimääräistä, niin ei sitä väkisin kannata korostaa omassa fysiikassaan. Puhumattakaan, että esim. taittaa lantiotaan niin paljon, että pelastusrengas puristuu näyttävän näköisesti kasaan. Siinä jääkin sitten mukavasti tuomareiden mieleen tyttönä, jolla oli lantiolla ylimääräistä.
 Itselläni kävely alkaa jo sujua aika hyvin, mutta luonnollinen asentojen vaihto vaatii vielä petraamista. Lisäksi jalkojeni asentoa on vielä hiottava eli mihin ja miten päin ne kannattaa asettaa. Mutta aikaa on ja olen jo aika hyvällä mallilla. No hätä.
Toinen homma on sitten hymyily non-stop. Ole hyvä, vedä pienimmät bikinit päälle jotka kaapistasi löydät, sen jälkeen 12,5cm korkkarit jalkaan ja aseta itsesi vaikka vantaan jumbon keskusaukiolle hymyilemään 15min putkeen, niin että poskilihakset kramppaa. Voitko muuten kertoa sitten miten meni.

Ensi viikko tuo tullessaan koulun osalta seminaareja ja treenien osalta varmasti tuskaisia hymyjä, kuten aina. Onneksi saan tiistaina yhden todella rakkaan ystävän käymään ja luvassa on toivottavasti oman pienentyvän ja vastaavasti hänen pullistuvan vatsansa vertailua ;). Loppuviikosta jäänkin sitten saksan tuontiautoleskeksi muutamaksi päiväksi. Ei mahdu enää tuo nuorisorikollinen coupeeseen. Pitää hommata joku paku, että sitä saa roudattua kohta yhtään mihinkään.
Valitettavasti minun ja valmentajani huonosti yhteensopivien aikataulujen takia emme pääse treffaamaan ensi viikolla, mutta se ei estä häntä tekemästä täysin sadistisia ja mielivaltaisia päätöksiä sähköpostin ja puhelimen välityksellä :D..
Eilen hän sanoi minulle, että saan valita; Lisää aerobista vai vähemmän ruokaa. Todella vaikea kysymys, vähän niinkuin että menetkö huomenna kouluun alasti, vai alasti ja öljyttynä. Kumpikin vaihtoehto kiehtoo yhtä paljon. Onneksi en joutunut lopulta tekemään päätöstä itse, koska valmentajani valitsi puolestani molemmat! Tuplafun! Jes jes jes! Voitin sekä lotossa ETTÄ kenossa samana päivänä.
Oikeesti, mun oli pakko ruveta nauraan, kun mä luen noita sähköposteja. Niin uskomattomalta tää kuulostaa!
No, luotan kuitenkin hänen ammattitaitoonsa ja oletan, että hän tietää mitä hän tekee. Oma hommani on vaan nyt ihan robottina toteuttaa annetut ohjeet. Nälkä on ilmeisesti coachillakin kasvanut syödessä, koska aikoo kuulemma saada mut todella hyvään tikkiin. 😉

Ensi viikosta on siis tulossa aika rankka, mutta hei, nyt on enää reilu kuukausi h-hetkeen ja nyt täytyy vain nauttia, niin sairaalta kun se kuulostaakin. Tänäänkin salilla vähän jammailin, vaikka jalkoja hapotti niin helvetisti. Olen vaan ihan mielipuolena nykyään liikenteessä! Olen kuitenkin niin tyytyväinen, että tein päätöksen lähteä viemään tätä projektia läpi, vaikka se olisikin tuskaista, kallista ja kiristäisi hermoja. Ja mikä mä olen valittamaan – tästähän mä olen aina unelmoinut!!

fityoutoo

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta