MM-kiekko-dieetti!

Lanseerasin eilen uuden dieetin! Unohda lentoemäntädieetti, kaalikeittodieetti, ilmansuuntadieetti ja larppaus; Nyt on nimittäin aika pommia kamaa tulossa! Nopeat tulokset, sadat(?) ihmiset suosittelevat ja jättimenestys ympäri maailman(?); Kyseessä on tietysti MM-kiekko-dieetti!

Olin nimittäin eilen sattumoisin juuri samaan aikaan salilla, kun töllöstä alkoi Suomi-Kazakstan(piti muuten tarkistaa googlesta tuo oikeinkirjoitus, ei ole ihan kaikista suosituin lomakohde ollu meikeläisillä…). Uhosin siinä sitten IT-tuelle ja Korson omalle Ironmanille, että aina kun KZA tekee maalin, niin tämä tyttö punnertaa! No, Korson Ironman vihaa jääkiekkoa ja toivoi vastustajan voittoa, joten oli sitten tasapuolisuuden nimissä keksittävä suomenkin maaleille ”rangaistus”, joka oli kaikkien kovasti rakastama kyykkyyn ylös! No, aika rauhakseen siinä sai olla kunnes….
Onneks treeni loppu ennen kolmannen erän loppua, sai siinä jo tovin pomppia! Hyvä Suomi!! Voititte tuon hämärän kuuloisen maan, joka sijaitsee…Niin mun villi veikkaus on että Venäjän ja jonkun muun maan, ehkä Kiinan naapurissa (nyt tarkistan googlesta, oota.). Oikein meni, jes!
Se, että miten tää MM-kiekko dieetti voi olla dieetti, onkin mulle arvoitus hiukan itsellenikin… Dieetti kun liittyy syömiseen ja tämä koski vain liikuntaa… Noh, yksi vaihtoehto on tietysti, että otat sohvalla toiseen käteen keksipaketin ja toiseen käteen porkkanan. Aina kun suomi tekee maalin, niin haukkaat porkkanaa ja aina kun vastustaja tekee maalin, niin haukkaat keksiä. Ja sitten toivot vaan, että MM-kisojen lopussa oot laihtunu aivan helvetisti :D!

Tälle viikolle olis luvassa vielä aika paljon kaikenlaista tekemistä… Nyt olen taas sähköposti kuumana antanut vinkkejä ruokajutuista ja sen lisäksi viimeiset kouluhommat jäljellä. Tänään oli kuitenkin ihana päivä, kun pääsin Reijan käsittelyyn, vuorossa oli hiusmallina oloa! Nyt onkin sitten totutteleminen uuteen lookkiin :D… Blondi poistui ja heti tuli viisaampi olo!
Ihan kuin olis aloittanut uuden elämän. Taidan muuten ruveta kans laihduskuurille! Ja ostasko sarjakortin johonkin jumppaan…
Yhteen asiaan olin kyllä vähän pettynyt! Kouluttaja tuli katsomaan alussa mua ja arvioi että olen vahva seiska tai enintään kasi miikka! Aika törkeetä!  Mielestäni mä olen ainakin ihan kymppi, tai vähintään kymppi miikka! Naimisissa oleva mies…en tiedä mitä yritti…. Vai puhuikohan se sittenkin mun hiuksista?

Olen tällä viikolla taas miettinyt ensi syksyn juttuja… Kisatako vaiko eikö.
On helppoa sanoa ulkopuolisena, että ”no tottakai kisaat”, mutta harva tajuaa, kuinka suuria muutoksia elämässä silti tapahtuu ja mitä se vaatii. Olen tavallaan nauttinut nyt tietynlaisesta vapaudesta…vapaudesta jota dieetillä ei ollut. Eikä se liity pelkästään syömiseen, vaan kaikkeen muuhunkin… On kiva kun ei tarvitse koko ajan kannella eväitä mukana, vaan voi esim.spontaanisti mennä ulkona kaverin kanssa syömään tai muuttaa suunnitelmia äkisti treenien suhteen! Eli kuten tänään, olin niin poikki koko päivän menemisestä, että päätin jäädä sohvalle katsomaan telkkaria! 
Niin, onko se laiskuutta? En tiedä… vai onko se vain vapautta, paineettomuutta. Ei ole paineita onnistua tai pysyä aikataulussa. Onneksi asiaa ei tarvitse päättää vielä ja koska en anna painon nousta, niin mulla ei ole hätää… Treenit jatkuvat ja niillä on ihan selkeä tavoite.
Mutta kuten kirjoitin johonkin postaukseen, ymmärrän myös miksi tähän kisatouhuun jää koukkuun. Kunnon eteneminen tuntuu huumaavan ihanalta. Ihana arkinen tasapaino ja rytmi kaikessa.

Meidän pikku puudelipoika!

Eiköhän tämäkin asia selvinne kuukauden sisällä. Katsotaan nyt ensin, että missä meinaan huseerata ensi kesän! Perjantaina työhaastatteluun ;)!

fityoutoo

4 vastausta artikkeliin “MM-kiekko-dieetti!”

  1. Heippa! Tukka näyttää hyvältä, vaikkei kunnolla näykään. Sinä kun kaiken reenaamisesta tiiät, niin kertoisitko kantasi kaikenmualiman palautusjuomiin ja muihin litkuihin. Jos siis tavoitteena on kiinteytyä ja saada hyvää oloa liikunnasta, ei saavuttaa fitnesskisavartaloa tai laihtua. Mulla ei ole tarvetta pudottaa painoa, salilla käyn saamassa kroppaan jonkinlaista muotoa ja muuten jumppailen yms. Yleensä lihaskuntotreenin jälkeen teen rahka-ruishiutale-hedelmä-smoothien, mut oisko se sit tehokkaampaa vedellä jotain muuta? Tsemppiä työhaastikseen ja kaikkeen 🙂 Toivoo, Eve

  2. Moi Eve!Pieni korjaus, tiedän vain hiukan treenaamisesta :D.Mutta palautusjuomista tiedän sen verran, että käys lukaseen mun palautusjuomapostaus ihan ekaks! Ehdottomasti suosittelen palautusjuomaa ja varsinkin jos teet säännöllisesti punttia. Tuo rahkahässäkkä kuulostaa myös ihan hyvälle, mutta pääpointti palkkarissa on se että se nautitaan välittömästi treenin jälkeen(=pukukopissa). Jos siis odotat kotiin, niin se on liian myöhä!

  3. Oho, sori sokeuteni! Oikeasti olin selailevinani vanhat postauksesi läpi, ja kun olen täällä jo jonkin aikaa pyörinyt, ajattelin kyllä muistavani mahdollisen palautusjuomapostauksen. No hei, nyt sen löysin ja luin. Probleemana on kyllä juuri ollut se, että noita on niin tuhannen miljoonaa erilaisat ja eri ainesosilla varustettua, ettei tiedä, mikä olisi itselle sopivin. Mutta esim. tuo esittelemäsi Fastin ”naisjauhe” (heh) vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta. Kiitos!-EJa P.S., siis meikäläisen näkökulmasta tiedät treenaamisesta ainakin melkein kaiken :-D.

  4. Eipä kuule mitään! Fastin dietmix on perushyvä ja suosittelen sitä monelle. Siinä on painonpudotuksen kannalta sopivasti hiilareita mutta toimii tosi hyvin etenkin palkkarina. Itsekin sitä monta pussia ryystäneenä. Tästä kyllä sietäis tulla jo Fastin sponssi kun on niin paljon mainostettu :D…

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta