NRJ Workout-lippujen voittajat ovat……..

IMG_1621

Wuppiduu!
HIenoa maanantaita – vettä sataa ja kaikkia…naurattaa!
Aloitetaan viikko julistamalla NRJ Workout -skaban* voittajat. Teidän tehtävä oli siis kuvitella kauhuskenaario, jossa teidän pitäisi jumpata ilman jotakin seuraavista treenivarusteista;

a) Urheiluliivit unohtuivat ja päälläsi oli tullessa push-upit!
b) Treenikengät unohtuivat ja tulit varvassandaaleissa!
c) Treenihousut unohtuivat ja vaihtoehtona on jumpata kireissä pillifarkuissa!

Ehdoton enemmistö oli sitä mieltä, että kohta C olisi pahin mahdollinen vaihtoehto! Olin siinä mielessä yllättynyt, ettei A vaihtoehtoja ollut enempää… En tiedä onko mun lukijat jotenkin normaalia pienitissisempää porukkaa (tai miehiä 😀 ) mutta ainakin ennen raskautta A vaihtoehto olisi ollut todellinen ”force majeure”! Pelkkä ajatus siitä, että koko ajan mietit milloin jompi kumpi siskoksista pullahtaa ulos treenitopista on jokseenkin vaivaannuttava… Vai eikö teistä???
Toisaalta, farkuissa jumppaaminen olisi varmasti ainakin lähes yhtä tuskallista. Mulla on itseasiassa kerran käynyt niin, että otin kaksi saman jalan kenkää mukaan kun olin menossa vetämään jumppaa..Onneksi kyseessä oli kahvakuulatunti jonka helposti veti myös ilman kenkiä. Housut sen sijaan ovat aina sattuneet mukaan!
Onneksi nykyään melkein jokaisella salilla on myynnissä jotain mainospaitoja ja ainakin löytötavarakori… Vaikka ehkä ajatus jonkun toisen valmiiksi jumppaamista pöksyistä on aika houkutteleva…

Tuntitarjonnassa on varmasti jokaiselle jotakin!
Tuntitarjonnassa on varmasti jokaiselle jotakin!

Mutta asiaan!
Kisaan tuli hieno määrä vastauksia ja 29-30.8 minun ja aika monen muunkin kanssa jumppailemaan pääsee
Kia ja Heini R! Voittajat saavat multa vielä sähköpostia erikseen ja tulkaahan moikkailemaan Kaapelitehtaalla!! Paljon onnea voittajille!

Koko näytön kaappaus 8.8.2014 103116*Kilpailu toteutettu yhteistyössä NRJ Workout Helsingin kanssa

 

fityoutoo

4 vastausta artikkeliin “NRJ Workout-lippujen voittajat ovat……..”

  1. Osaisitkohan ammattilaisena auttaa, kun mulle kertyy viikossa liikaa liikuntaa 😀 Ehkä harvinaisempi ongelma. Mä kuljen pyörällä töihin (yhteensä 15km), eikä käytännössä muuta vaihtoehtoa ole ja kyllä nautinkin siitä. Mutta lisäks meillä on 1,5v labradorinnoutaja joka vaatii joka päivä lenkin, yks päivä ilman lenkkiä ei ole ongelma, mutta käytännössä joka päivä pitää käydä 45-60min lenkillä. Tilanne on tällä hetkellä sellainen, että perheessä lenkitys vastuu jää minulle kun mies käy kauempana töissä ja tekee ruumiillista työtä. Tähän päälle kun haluaisin käydä salilla 2-3kertaa viikossa ja toisaaltaan nautin body balancesta ja se tekee todella hyvää selälleni. Ihan extrana rakastan tanssimista ja kuntonyrkkeily tekisi hyvää toimistotyöntekijän harteille. Miten ihmeessä kokoa fiksun viikon, ilman että ajan itseäni ylikuntoon? Onko vuoro viikot järkeviä toisella viikolla lihaskuntoa ja toisella kehonhuoltoa?

    • Moikka E! Pyöräily ja koiran ulkoilutus ei varmasti ole mikään muuta treeniä poissulkeva juttu – siis edellytyksenä että et sotke sitä jopoa kuin viimeistä päivää ja koiran lenkitys on reipasta kävelyä tai rentoa lenkkeilyä….?
      Lähtisin ekana siitä, että tuleehan viikossa yksi kokonaan vapaa päivä urheilusta (toki koiraa täytyy joka päivä käyttää useamminkin ulkona)? Body balance on todella hyvä kehonhuollon kannalta ja varsinkin toimistotyöläiselle, joten sen pitäisin myös viikko-ohjelmassa. Ehkä siihen päälle vielä 2-3 treeniä vähän fiiliksen mukaan, kehonhuoltoa kannattaa olla joka viikko. BB:n voit toki korvata esim. putkirullauksella, kunhan jotain tulee tehtyä. Älä ota stressiä siitä, että haluaisit kaikkea, se ei ole hyvä juttu. Tee fiiliksen mukaan, tällä viikolla vaikka kolme salia, ensi viikolla kaksi ja kuny tms. Mielestäni on tärkeintä että liikkuu MONIOPUOLISESTI ja usko pois – se myös kehittää parhaiten :). Treeni-intoa!

    • Hyvä kuulla mielipiteesi 🙂 Kuulen yleensä vaan kauhistelua liikkumisistani ja välillä mietin, että pitäisikö oikeasti vähentää. Pitkään en olekaan mieltänyt työmatkapyöräilyä ja koiranulkoilutusta treeneiksi, mutta nyt kun on oireita ylikunnosta/rasituksesta tms ja oli pakko hidastaa rupesin miettimään mikä olisi fiksua. Mutta taitaa keho kertoa milloin mitäkin on vailla, kun vain kuuntelee sitä 🙂 Pidän siis kiinni BB:stä ja rakentelen sen ja muun hyötyliikunnan ympärille treeniohjelmaa. Juu koira pitää viedä ulo 3-4krt päivässä, mutta yksi pitkä plus muutama pissalenkki.

    • Toki heti jos on ylikunnon merkkejä (ainaista väsymystä, pulssi nousee helposti eikä laske, unihäiriöt, hikoilu ym) niin kannattaa hidastaa ja pitää vaikka pari tosi kevyttä viikkoa. Ylikunto ei nimittäin ole todellakaan mikään hauska juttu ja pahimmillaan voi mennä kuukausia, ennen kuin pystyy normaalisti liikkumaan. Vaikka kroppa ei olisikaan jumissa, niin ylikunnossa on kuitenkin kyse siitä, ettei hermosto ja hormonitoiminta pääse palautumaan. Sen takia kannattaa kuunnella kehoa tarkasti ja miettiä mitä viestejä se antaa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta