Rakas päiväkirja…

Rakas päiväkirja. Tänään salilla kukaan ei leikkinyt minun kanssa. Näytin heille isoa hauistani ja he juoksivat kiljuen karkuun, terveisin Narukäsi-83. Ei vaan, tänään salilla MINÄ en halunnut leikkiä kenenkään kanssa!
Paikka oli taas aivan täyteen ammuttu ja parkkipaikkakin niin täynnä, että jouduin jättämään auton jonnekkin huitsin jeeraan…
Salilla on aina silloin tällöin joku, jota kiinnostaa treenata kovaa. Tänään fitnesstukku-mies (kai muistatte, että olen nimennyt lempinimin kaikki salimme vakiokävijät!) teki kivuliaan näköisiä sarjoja ja se sai itseenkin lisää potkua! Salilla oli myös vähän normaalista poiketen kaksi PT:tä pyörimässä! Meilläpäin se on harvinainen näky. Olen myös saanut viimepäivinä ”öögaa” eräältä tuntemattomalta mieshenkilöltä (tai ehkä nainen selkäni takana on saanut :D…). Nimeän täten hänet siis ööga-äijäksi!
Pakarani ovat vielä mukavasti kosketusarat edellisestä treenistä, joten vuorossa oli selkä ja olkapäät. Piti vähän soveltaa treeniä, koska muutama muukin halusi käyttä laitteita ja painoja. En myöskään jaksa odotella minuuttitolkulla jonkun tangon vapautumista – paljon tehokkaampaa vaihtaa liikettä lennosta ja tehdä jotakin odottelemisen sijaan. 
Kuten tiedätte, postaan hyvin harvoin mitään tylsiä saliohjelmia tänne, mutta tänään teen taas poikkeuksen, lukekoon ken jaksaa. Salitreenin lisäksi käytiin päivällä vaunujen kanssa tunnin reipas lenkki.

Tässä on tavoite!



Lämmittely crossarilla niska limassa 10min
1. Ylätalja lapiokahvalla eteen, lämmittelysarja + 3*12-15
2. Suoralla tangolla vuorotellen pystypunnerrus ja -soutu 3*15
3. Pec deck 3*12-15
4. Kulmasoutu käsipainoilla 3*10
5. Viparit käsipainolla 3*10
6. Vatsat kuntopallolla 2*10

Kurkusta on kaadettu tänään alas seuraavaa:

Aamupala: Spelttimannapuuroa, mansikoita ja raejuustoa. Pari isoa kuppia kahvia ja kolmas kuppi joka jäi pöydälle kylmenemään hälytysäänen kuullessani ja unohtui siihen.

Välipala: Puolet smoothiesta, jossa mansikkaheraa 1dl, Cocovin kaakojauhetta 1rkl, spirulinaa 1tl, psylliumia 1tl, luomumaitoa, muutama jäinen mustikka ja suklaanmakuista steviaa. Lopputulos maistui mielestäni ihan kelvolliselta ja mieheni mukaan kuolemalta. No, hän onkin vähän outo suomenruotsalainen. Olen kyllä loppujenlopuksi sitä mieltä, että noita proteiinijauhoja ei pitäsi sotkea noihin smoothiehin, tai ainakaan mansikan makuista.



Lounas: Viikonlopulta ylijäänyttä jauhelihapastaa, parmesanrouhetta, ketsuppia ja kuppi salaattia, jossa 1rkl salaatinkastiketta (lisäaineeton!).

Välipala: purkki rahkaa, pieni appelsiini ja kourallinen cashew- ja saksanpähkinöitä. Riisi-maissikakku jonka päällä 2 siivua 17 % oltermannia. 5 karkkia (anopinperkule kävi viikonloppuna laivalla! Kuulen päässäni jo Jari Bull Mentulan äänen Jutta ja puolen vuoden superdieetit ohjelmassa; ”Kyllä lihava aina tekosyyt keksii!”)

Treenin jälkeen: Toinen puolikas smoothiesta, edelleen maistui ihan mukiinmenevältä!

Illallinen: Iso kasa salaattia, höyrytettyä parsaa ja kolme kananuijaa. Juomaksi vichyä. Jälkkäriksi 5 karkkia, TAAS! Olen ”lost case”.

Kuva ikea.com

Jotkut väittää, että salaatti on jotenkin työlästä valmistaa. Pitänee ottaa ensi kerralla aikaa… Kannattaa tehdä kunnon satsi kerralla ja ainakin Ikean salaattilingossa salaatti säilyy jääkaapissa kolmekin päivää ihan tuoreena. Edullinen hankinta ja tosi kätevä!

fityoutoo

3 vastausta artikkeliin “Rakas päiväkirja…”

  1. Ahhahaa, kun olet ihana! Harmi vaan blogisi lukeminen tuntuu paljon mukavammalta puuhalta kuin kirjoittaa gradua private labeleiden ihmeellisestä maailmasta. Tiedänpä, ketä syyttää, kun en tänä keväänä valmistukaan ekonomiksi…

    • Mitäkähän siitäkin tulis jos mun pitäis kirjoittaa gradua, sen valmistumiseen ei taitais vuosi eikä kaksi riittää :D! Nimimerkillä ”asioita on mukava aloittaa, mutta harvoin niitä ehtii lopettamaan”…Tsemppiä silti! ”Private label” kuulosta hmmm… sanon neutraalisti että ”ihan mielenkiintoiselta” :D!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta