Viimeksi yli neljä vuotta sitten…

*Postaus sisältää mainoslinkkejä

…oon voinut harjoitella ilman, että tulee viikkojen taukoja ties minkä syiden takia!

Ei sairastelua, edes jotenkin järkevät yöunet, kehitystä treeneissä ja elämä muutenkin mallillaan. Voiko olla edes mahdollista? Nyt menee kyllä niin älyttömän hyvin, että mietin koko ajan, milloin jotain taas tapahtuu. Koko viime vuosi meni niin, että heti kun pääsi vähänkin vauhtiin, nii tietysti kohta tuli pari muuttujaa. Osallistuin erääseen nettivalmennuksen pilottiryhmään tasan vuosi sitten ja olin tosi innoissani. Innostus vaihtui kuitenkin syksyllä pettymykseen kun olin ensin itse kipeänä ja sitten lapset perä jälkeen. Varmaan tiedätte miltä tuntuu, kun kuukauteen ei oikein pääse tekemään mitään ja taas pitää lähteä alusta liikkeelle.

Oon ollut erityisen tyytyväinen etenkin siihen, että oon voinut treenata nyt todella kovaa! Ei aina vaan sitä ”kevyttä pumppailua” tai ”kropan totuttelua treeniin”. Välillä mulla on myös ollut sellaisia kausia, että menen kyllä salille, mutta en saa siellä itsestäni oikein mitään irti. Liekö vaikuttanut väsymys vai mikä, mutta usein treenien jälkeen tuli olo, että tulipahan tehtyä ”jotain”. Nyt mulla on lähes aina sellainen olo salilla, että oon aivan kaikkeni antanut ja oikeasti treenannut täysillä! Lihasarkuus ei tietenkään ole mikään mittari, mutta oikein nautin siitä, että treenin jälkeisinä päivinä lihakset ovat kipeät…

Trikoot TÄÄLTÄ* / Toppi TÄÄLTÄ*

Treenissä ei voi kuitenkaan kehittyä ilman kunnollista ruokavaliota. En voi mitenkään painottaa tarpeeksi sitä asiaa, että syökää tarpeeksi jos treenaatte kovaa! En jaksa mitään dieettejä, vaikka välillä sellaisen aloittaminen kutkuttelee ajatuksen tasolla. Keskityn tällä hetkellä syömään paljon ja puhtaasti!
Syksy on luvattua netti- ja kaikenmaailmanvalmennusten aikaa! Kuka tietää, ehkä vielä joku kaunis päivä oikein repäisen itsekin ja palkkaan PT:n 😀 ! Toisaalta haluan tehdä nyt omanlaisiani treenejä, eli treenata sekaisin volyymi- ja voimatreeniä ja vaihdella liikkeitä mieleni mukaan. Se pitää jotenkin mulla paremmin mielenkiinnon yllä.

Syksy on tulossa ja sitä myöten flunssakausi ja nyt pitää ottaa kaikki keinot käyttöön, ettei kohta makaa sängyn pohjalla. Mulla on vakkarikäytössä maca ja lucuma, sekä tietysti viherjauhe. Voisin kirjoitella joku päivä tarkemmin lisäravinteista joita käytän, jos teitä kiinnostaa? Muistakaa myös seurata mua instassa ja snapchatissa, molemmissa nimimerkki on katrivee . Sielläkin usein näkyy mun syömisiä. Jos mahdollista, niin koitan saada salilla kuvattua jonkun treenin teille lähiaikoina. Lisäksi on tulossa videota arkimeikistä, jota toivoitte.

Nyt mä alan rullailemaan jalkoja, jotka painoin tänään aivan tilttiin Rääkkylän legendaarisella salilla, hintaan 2€! Ei muuten paljon kukkaroa kiduttanut tämänpäiväinen sessio :D!

Miten teillä on syksyn treenit lähteneet kesän jäljiltä käyntiin vai onko mikään muuttunut entisestä?

Hei muuten, muistaa painaa <3 jos tykkäsit. LOVE!

fityoutoo

2 vastausta artikkeliin “Viimeksi yli neljä vuotta sitten…”

  1. Mua kiinnostaa lukea mitä lisäravinteita sulla on käytössä ja varsinkin, että mitä hyötyjä olet huomannut niistä 🙂

  2. Minulla tulee ensi vuonna 30 vuotta punttitreeniä täyteen. Olen pitänyt taukoa ensimmäisessä raskaudessani 14 vuotta sitten, koska puntti ei kasvavan masun kanssa tuntunut yhtään omalta jutulta (toisessa raskaudessa oli jo ihan eri juttu). Toinen pidempi tauko tuli kun olin vuoden yksinhuoltajana 1- ja 4-vuotiaille lapsille, enkä oikeasti keksinyt, miten päästä salille siinä elämäntilanteessa. Normaalielämääni on siis kuulunut aina 4-5x vko punttia. Myös silloin on keinot keksitty kun ranne tai nilkka on ollut kipsissä. Iän myötä olen oppinut myös olemaan armollinen itselleni. Matkustan paljon työni vuoksi 2-4 päivän reissuja, ja en enää yritä etsiä hotelleja, joissa on sali tai hotellin läheltä salia, sillä olen huomannut, että pieni tauko ei vie tehoja, jos vain pitää huolen ruokailusta.
    Rakastan punttitreeniä, enkä voisi olla ilman sitä. Aloitin treenin nuorena lääkärin määräyksestä, ja sen vuoksi se onkin ollut minulle aina keino pitää keho terveenä ja vahvana, eikä tavoitteena ikinä ole ollut mikään fitnesskroppa ja vielä vähemmän kilpalavat, vaikka siskoni lähtikin sille tielle ja yritti saada mukaan. Piiskaan itseäni henkisesti siitä, että en tykkää yhtään aerobisestä, enkä siis harrasta sitä. Pitäisi kyllä. Hyvää syksyä ja tehokkaita treenejä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 19
Tykkää jutusta